Met onze nieuwe Meldtekst-app, voorheen bekend als Geluids-app, is het eenvoudiger dan ooit een nieuwe meldtekst in te spreken. Vanaf ieder toestel (vast, Qaller of WebCalls) is het mogelijk om een nieuwe meldtekst in te spreken. Voor iedere Meldtekst-app in het belplan kan een verkort nummer worden ingesteld.
Door het verkorte kiesnummer te bellen, krijgt de gebruiker een keuzemenu te horen met de volgende acties:
- Luisteren naar de huidige meldtekst;
- Een nieuwe meldtekst inspreken;
- Een meldtekst verwijderen
De nieuwe Meldtekst-app instellen
De Meldtekst-app is beschikbaar in alle Company belplannen. De nieuwe Meldtekst-app is als volgt in te stellen:
- Voeg een meldtekst-app toe aan het belplan;
- Selecteer een meldtekst;
- Schakel de optie 'Toestaan dat deze meldtekst dynamisch wordt opgenomen' in;
- Stel een verkort nummer in voor de meldtekst-app; en
- Sla de wijzigingen op.
Wanneer de optie 'Toestaan dat deze meldtekst dynamisch wordt opgenomen' aanstaat, is het verplicht om een verkort kiesnummer in te stellen. Het verkorte kiesnummer dient uniek te zijn binnen het belplan waarin de Meldtekst-app wordt gebruikt.
Nieuwe meldtekst inspreken
Door het verkorte kiesnummer te bellen, krijgt de gebruiker een keuzemenu te horen. In dit keuzemenu kan de gebruiker de volgende acties uitvoeren:
- Luisteren naar de huidige meldtekst
- Een nieuwe meldtekst inspreken
- Een meldtekst verwijderen
Indien een dynamisch opgenomen meldtekst actief is, zal deze ook zichtbaar worden in het belplan. In het belplan is het vervolgens mogelijk om de ingesproken meldtekst te beluisteren, downloaden of te verwijderen.
De Meldtekst-app is enkel beschikbaar in het Company belplan. Indien een belplan gekopieerd wordt, zullen de meldteksten niet gekopieerd worden.