Introductie

In het Belplan wordt bepaald op welke wijze de gesprekken bij je organisatie binnen komen.

In dit artikel nemen wij je graag mee wat er allemaal mogelijk is met een korte beschrijven.

Apps.png

Binnen het Belplan zijn verschillende keuzes, te weten:

Klik bij meer informatie bij het onderdeel voor meer informatie over de optie.

App Beschrijving Meer informatie
Fax.jpg Inkomende faxen op het juiste e-mailadres laten afleveren. Binnenkort
Keuzemenu.jpg Het vooraf ingestelde keuzemenu in het Belplan zetten. Binnenkort
Doorverbinden.jpg Doorverbinden naar interne en externe nummers. Binnenkort
Tijdsconditie.jpg De vooraf ingestelde tijdsconditie in het Belplan zetten. Binnenkort
Voorwaarde.jpg Een voorwaarde geven, bijvoorbeeld een Duits telefoonnummer toekennen aan een belgroep.  
Belgroep.jpg Een Belgroep met gebruikers toevoegen die de gesprekken kunnen opnemen

Binnenkort

Omleiding.jpg Omleidingen: één of meer acties die met een code in- /uitschakelt! Binnenkort
Geluid.jpg Een geluidsbestand toevoegen Binnenkort
Wachtrij.jpg Een vooraf ingestelde wachtrij in het Belplan zetten. Binnenkort
Prefix.jpg Een prefix toevoegen bij het inkomende nummer, bijvoorbeeld de bedrijfsnaam van het inkomend gesprek.  
Voicemailbox.jpg De vooraf ingestelde voicemail in het Belplan zetten Binnenkort
Emailadres.jpg Een email laten versturen bij ieder gesprek of bij een gemist gesprek  
hang_op.jpg Hang op in het Belplan zetten, om zo te eindigen met ‘’hang op’’  

Op volgorde van platform.

Het aanmaken en koppelen van bovenstaande opties, doe je onder Belplannen en het kopje belregels.

Selecteer hier je bestaande nummer of klik rechts op toevoegen.

Er verschijnt vervolgens het volgende scherm:

mceclip0.png

Er kan een Naam (bijvoorbeeld bedrijfsnaam, of afdeling), kleur, intern nummer (bijvoorbeeld laatste 4 cijfers van extern telefoonnummer) en extern nummer toegevoegd worden aan het Belplan. Een afbeelding kan je ook toevoegen aan het Belplan. Maar dit is geen vereiste.

Door de eenvoudige Drag en Drop methode, kan eenvoudig en binnen enkele muisklikken de nummers en telefooncentrale functionaliteiten ook wel “Apps” worden beheerd. Kies links uit de lijst welke “App” in het Belplan moet komen en Drag & Drop het in de gewenste positie. Na het klikken op
“Opslaan” is deze gelijk actief.

Binnen het Belplan kan je verschillende apps toevoegen waardoor de bereikbaarheid van de organisatie optimaal kan worden ingeregeld.