Staat het gewenste CRM pakket niet tussen onze lijst: https://support.telador.nl/support/solutions/articles/27000046258-overzicht-crm-systemen? Middels onderstaande vragen kunnen wij onderzoeken of het gewenste CRM pakket toegevoegd kan worden.


Informatie die ons helpt bij het toevoegen van een voor ons nieuwe integratie:


1. Draait de CRM applicatie in een browser of is het een (Windows) applicatie?

2. Ondersteunt de CRM applicatie een 'click-to-dial' uitbel methode (bijvoorbeeld een belknop of een tel: URL hyperlink), zo ja welke?

3. Is het mogelijk om een .txt/.csv of Excel export bestand te maken van de contacten met tenminste alle namen en telefoonnummers? Of is er een ODBC interface beschikbaar? Of een proprietary API?

4. Is het mogelijk met een commando of snelkoppeling (of bijv. een hyperlink) de gegevens van een specifiek contact te tonen?

5. Ondersteunt de applicatie geavanceerde telefonie functies (met bijvoorbeeld SIP telefonie, tapi of een standaard integratie met andere telefonie platformen)?

6. Is er een test account of omgeving beschikbaar?