Algemeen

Portering indienen
Een portering kun je eenvoudig indienen middels een ticket, wanneer je bij type voor "Portering" kiest dan verschijnen extra velden waarin we dire...
Do, 26 Jul, 2018 at 2:19 PM
Nieuw ticket aanmaken
Een nieuw ticket kan je via https://teladorbv.freshdesk.com/support/tickets/new aanmaken waarna wij deze spoedig in behandeling zullen nemen.
Di, 26 Jun, 2018 at 3:01 PM
Support op afstand
Onze medewerkers kunnen tijdens een telefoongesprek vragen om op afstand mee te kijken, hiervoor maken wij gebruik van Teamviewer. Via de volgende link kunn...
Do, 27 Jun, 2019 at 12:20 PM
Contactgegevens
Telador B.V. Modemstraat 1 1033 RW Amsterdam Werk: +31202103200 support@telador.nl Ticket indienen www.telador.nl
Di, 3 Jul, 2018 at 10:12 AM
Short codes
Hieronder staat een lijst met shortcodes. Dit zijn codes die op het toestel bepaalde functies in- of uit te schakelen. *31*[nr] Bel het volgende gesprek a...
Wo, 5 Jun, 2019 at 11:17 AM
Gesprek overnemen andere gebruiker - Call pick-up
Het is mogelijk om gesprekken over te nemen van andere gebruikers binnen hetzelfde bedrijf, onderstaand vind je de manieren die je kunt uitvoeren op je toes...
Vr, 21 Dec, 2018 at 9:40 AM
Functionaliteiten van het platform
Di, 9 Apr, 2019 at 4:27 PM