Platform Algemeen

Standaard audiobestanden

Zie pagina: https://drive.google.com/drive/folders/1MFrI0QYoPtkKOF_W1w9EsE8pYKa7v1Yr?usp=sharing

Short codes

Short codes Hieronder staat een lijst met shortcodes. Dit zijn codes die op het toestel bepaalde functies in- of uit te schakelen. - *31*[nr] Bel het volgende gesprek anoniem uit - *32*[nr] Togglecode: zet anoniem bellen voor het volgende gesprek aan of uit - (aankondiging) - *32 Togglecode: zet anoniem bellen voor alle gesprekken aan/uit:men hoort - de aankondiging - #32 Togglecode: zet anoniem bellen voor alle gesprekken aan/uit:men hoort - de aankondiging - *35 Togglecode...

Porteer proces

1. Partner dient portering in via het ticket formulier op onze support pagina (support.telador.nl (http://support.telador.nl/) > aanvraag indienen) 2. Wij dienen de portering in bij de huidige provider en zullen in de tussentijd het nummer alvast koppelen zodat de nodige voorbereidingen getroffen kunnen worden (belplan, gebruikers etc.). Je wordt hiervan op de hoogte gebracht per e-mail. 3. Wij krijgen (meestal binnen 48 uur) terugkoppeling vanaf de huidige provider met de melding of de por...

Nummer(s) opzeggen

Je kunt nummers bij ons opzeggen door de nummers los te koppelen van de klant en ons vervolgens een ticket aan te maken.

Snelstart handleiding ?

In deze snelstart handleiding over de telefooncentrale vertellen we hoe u de online telefooncentrale kunt gaan bedienen, beheren en gebruiken. Inhoudsopgave - Inloggen - UC panel - 2.1 Dashboard - 2.2 Voicemail - 2.3 Fax - 2.4 Bereikbaarheid beheren - Company panel - 3.1 Gebruikers - 3.2 Toestellen - 3.3 Belplannen - Inkomende belroute - Company voicemail - Digitale fax - Openingstijden - Wachtrijen - Keuzemenu's - 3.4 Rapportage ...